Інформаційна довідка1
Ніхто не може передбачити,
на яку висоту Ви підніметесь!
Навіть Ви не будете цього знати,
Поки не розправите крила!
Художньо-естетичний профіль
Імідж освіченої людини сьогодні вимагає високої культури, певної художньої підготовки, ґрунтовних знань в історії мистецтва.
Навчально-педагогічна модель
НВК «Школа-гімназія» пропонує оптимальну гармонійна єдність базових і профільних предметів, курсів за вибором, факультативів як за змістом, так і за методами роботи.
Це є виявляється, перш за все, в побудові навчального плану школи.
 
В навчально-виховному процесі є своя структура, навчальний план, комплекс навчальних програм, педагогічні кадри, здатні здійснювати профільне навчання, взаємодію школи з вузами.

Мета:
- виховання художньо-естетичного смаку і культури сприйняття творів мистецтва, толерантності, пошани до культурних традицій народів України і інших країн світу;
- розвиток почуттів, емоцій, образного, асоціативного, критичного мислення;
- систематизація знань про закономірності розвитку культурно-історичних епох, стилів, напряміву мистецтві; про специфіку мови різних видів мистецтва;
- оволодіння умінням аналізувати художні твори і виробляти власну естетичну оцінку;
- використання придбаних знань і умінь для поширення світогляду, усвідомленого формування власного культурного середовища;
- формування інтересу і позитивної мотивації школярів до художньої діяльності шляхом озброєння їх основнимизнаннями й вміннями в області малюнка.


Завдання:
- Сприяти реалізації інтересу до художньої діяльності;
- Формувати готовність і здатність учня освоювати даний напрям на професійному рівні, продовжувати розвивати художньо-естетичні навики; розвивати навики планування власної діяльності;
- Розвивати художньо-творчі здібності й нахили учнів, фантазію, зорово-образну пам'ять, емоційно-естетичне відношення до предметів і явищ дійсності, формувати творчу індивідуальність;
- Формувати просторові уявлення, художньо-образне сприйняття дійсності;
- Виховувати допитливість, відповідальність, самостійність, активність, комунікабельність, добрий смак, товариську солідарність і взаємодопомогу.
 
Учні можуть використовувати придбані знання й уміння у практичній діяльності і повсякденному житті для:
- визначення шляхів свого культурного розвитку,професійного самовизначення;
- орієнтації в класичній спадщині й сучасному культурному процесі;
- організації особистого й колективного дозвілля, самостійної художньої творчості.
Художня освіта й естетичне виховання школярів припускає оволодіння простими уміннями і навичками в образотворчому мистецтві, самостійне складання композицій, ознайомлення з творчою спадщиною відомих художників минулого і сьогодення, розвиток і формування творчих здібностей, художніх інтересів і потреб.
Більшість випускників художньо-естетичного профілю стали студентами престижних вищих навчальних закладів
|