Субота, 06.06.2020, 22:32
Вітаю Вас Гість | RSS

ЗЗСО І-ІІІ ступенів "Художньо-естетична гімназія" м.Торецьк

ЗНО
Вхід на сайт
Пошук
Опитування тижня
Як Ви частіше комунікуєте із вчителями під час карантину?
Всього відповідей: 3
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Кориснi посилання

Інформаційна довідка1

Ніхто не може передбачити,
на яку висоту Ви підніметесь!
Навіть Ви не будете цього знати,
Поки не розправите крила!

Художньо-естетичний профіль

Імідж освіченої людини сьогодні вимагає високої культури, певної художньої підготовки, ґрунтовних знань в історії мистецтва.
Навчально-педагогічна модель
НВК «Школа-гімназія» пропонує  оптимальну гармонійна єдність базових і профільних предметів, курсів за вибором, факультативів як за змістом, так і за  методами роботи.
Це є виявляється, перш за все, в побудові    навчального плану школи.

В навчально-виховному процесі є своя структура, навчальний план, комплекс навчальних програм, педагогічні кадри, здатні здійснювати  профільне навчання,  взаємодію школи з вузами.

Мета:

  • виховання художньо-естетичного смаку і культури сприйняття творів мистецтва, толерантності, пошани до культурних традицій народів України і інших країн світу;
  • розвиток почуттів, емоцій, образного, асоціативного, критичного мислення;
  • систематизація знань про закономірності розвитку культурно-історичних епох, стилів, напряміву мистецтві; про специфіку мови різних видів мистецтва;
  • оволодіння умінням аналізувати художні твори і виробляти власну естетичну оцінку;
  • використання придбаних знань і умінь для поширення світогляду, усвідомленого формування власного культурного середовища;
  • формування інтересу і позитивної мотивації школярів до художньої діяльності шляхом озброєння їх основнимизнаннями й вміннями в області малюнка.

Завдання:

 

  • Сприяти реалізації інтересу до художньої діяльності;
  • Формувати готовність і здатність учня освоювати даний напрям на професійному рівні, продовжувати розвивати художньо-естетичні навики; розвивати навики планування власної діяльності;
  • Розвивати художньо-творчі здібності й нахили учнів, фантазію, зорово-образну пам'ять, емоційно-естетичне відношення до предметів і явищ дійсності, формувати творчу індивідуальність;
  • Формувати просторові уявлення, художньо-образне сприйняття дійсності;
  • Виховувати допитливість, відповідальність, самостійність, активність, комунікабельність, добрий смак, товариську солідарність і взаємодопомогу.

Учні можуть  використовувати придбані знання й уміння у практичній діяльності і повсякденному житті для:

  • визначення шляхів свого культурного розвитку,професійного самовизначення;
  • орієнтації в класичній спадщині й сучасному культурному процесі;
  • організації особистого й колективного дозвілля, самостійної художньої творчості.

 

 

Художня освіта й естетичне виховання школярів припускає оволодіння простими уміннями і навичками в образотворчому мистецтві, самостійне складання композицій, ознайомлення з творчою спадщиною відомих художників минулого і сьогодення, розвиток і формування творчих здібностей, художніх інтересів і потреб.

          Більшість випускників художньо-естетичного профілю стали студентами престижних вищих навчальних закладів

 

Календар
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz


Яндекс.Метрика